Napište nám
+420 725 971 256
Dezinfekce proti koronaviru
HOT LINE DEZINFEKCE
725 971 256
(Po-Ne)

Důsledek pandemie? Velký důraz na úklid komerčních prostor!

Pandemie Covid-19 mnohé změnila. Nejde jen o překonaný čas, kdy valná většina lidí pracovala z domova a nyní se pomalu vrací do běžného provozu. V mnoha kancelářích i provozech vzniká nový režim, mění se nároky na uspořádání pracovních míst, klade se důraz na větší osobní prostor a také daleko důslednější dodržení úrovně hygieny. Jak dodat zaměstnancům jistotu a zajistit opravdu kvalitní zdravé pracovní prostředí?

Pečlivý a ještě pečlivější

Většina firem již přizpůsobila řád pravidelného úklidu. S vyššími nároky na zajištění bezpečnosti je však vhodné ještě zesílit některá opatření. Můžete sázet na soběstačnost a vybavit své provozy dezinfekčními lampami nebo ozonovými čističi. Společně s nimi je pak třeba vyčlenit alespoň jednoho pracovníka, který provádí pravidelnou očistu prostor. S ohledem na doporučenou aplikaci je třeba dezinfekci provádět v době nepřítomnosti ostatních a poté zajistit i kvalitní větrání. Tato doba nejčastěji využívá pozdní večer nebo brzké ranní hodiny.

Pravidelný úklid také často doplňuje ruční dezinfekce dotykových ploch. Toto opatření platí nejen pro pracovní stoly, kliky a parapety, ale i kancelářskou techniku. Úklid se také soustřeďuje na vyšší kvalitu při čištění a dezinfekci společných toalet a sdílené kuchyňky. Doba potřebná k běžnému zajištění čistoty a úklidu pracoviště tak zabere i dvojnásobný čas než dříve.

Dejte zákazníkům jistotu

Kanceláře nebo provozy s relativně uzavřeným okruhem zaměstnanců mohou do velké míry spoléhat na vlastní síly i vzájemnou zodpovědnost. Seriózní přístup a dodržování opatření je hlavní zásadou a nejúčinnější prevencí. Jak se novým nárokům přizpůsobují provozovny restaurací, kavárny, bary nebo obchody?

Zde je třeba dodržet maximální pečlivost a obezřetnost. Skutečně se nevyplatí zanedbat jediné opatření. Provozovnou prochází počet zákazníků zvenčí, již na první pohled v nich interiér musí vyvolat pocit jistoty a bezpečí. Pečlivé setření podlah, pravidelné stírání prachu, čištění dotykových ploch dezinfekcí je pouhým základem. Dezinfekce pro ošetření rukou by měla být umístěna již u vchodu, aby ji měl zákazník možnost libovolně použít při příchodu i odchodu. Pokud prostor sdílí toalety, i ty musí být perfektně dezinfikovány a čištěny s větší frekvencí. Mimořádně důležité je také zajistit, aby obsluha a personál vždy maximálně dbali na vlastní úpravu a dobré vystupování.

Spolehněte se na profesionální služby – ušetříte čas i peníze

Zajistit celý provoz tak, aby perfektně splnil nároky na hygienickou čistotu může být náročným úkolem. Nemusíte však vyčlenit vlastní prostředky a trvale najmout osobu, která se bude úklidem zabývat. Velké provozovny, kancelářská centra i menší firmy mnohem lépe využijí služeb profesionální úklidovky. Nabízí velké výhody v časové flexibilitě. Vy si pouze určíte, který čas vám pro úklid i dezinfekci prostor vyhovuje. Dohodnete rozsah práce i použité prostředky a postupy. Velkou výhodou je možnost na vyžádání skloubit běžný úklid s hloubkovým čištěním. Za komplexní služby zaplatíte ve finále mnohem menší částku a nemusíte se bát dlouhodobých závazků.

Naše služby

Profesionální úklid
Úklidové služby
Úklidová firma

Přehled článků:

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA - ÚKLID

Odešlete nezávaznou poptávku pro zjištění ceny.
Prosíme, uveďte následující důležité informace.

Byty, rodinné domy

  • Adresa, výměra v m2.
  • Typ úklidu (klasik/general) + činnosti navíc (doplňkové služby).
  • Čistící prostředky a vybavení - vlastní/naše.
  • Preferovaný čas úklidu.

Kanceláře, kancelářské prostory, firmy

  • Počet pater, místností, stolů, WC, kuchyněk - popis objektu. Vepište prosím do poznámky.
zavolejte nám
Odesláním tohoto formuláře beru na vědomí, že pro vyřízení poptávky jsou zpracovávány výše uvedené identifikační (jméno a příjmení) a kontaktní osobní údaje (telefonní a e-mailový kontakt), jejich poskytnutí je dobrovolné, bez nich by však nebylo možné zaslat naší cenovou nabídku a posléze uzavřít smlouvu.

Více o zpracování osobních údajů naleznete v informaci o zpracování osobních údajů dostupné na webových stránkách v části GDPR.