Důsledek pandemie? Velký důraz na úklid komerčních prostor!

Pandemie Covid-19 mnohé změnila. Nejde jen o překonaný čas, kdy valná většina lidí pracovala z domova a nyní se pomalu vrací do běžného provozu. V mnoha kancelářích i provozech vzniká nový režim, mění se nároky na uspořádání pracovních míst, klade se důraz na větší osobní prostor a také daleko důslednější dodržení úrovně hygieny. Jak dodat zaměstnancům jistotu a zajistit opravdu kvalitní zdravé pracovní prostředí?


Pečlivý a ještě pečlivější

Většina firem již přizpůsobila řád pravidelného úklidu. S vyššími nároky na zajištění bezpečnosti je však vhodné ještě zesílit některá opatření. Můžete sázet na soběstačnost a vybavit své provozy dezinfekčními lampami nebo ozonovými čističi. Společně s nimi je pak třeba vyčlenit alespoň jednoho pracovníka, který provádí pravidelnou očistu prostor. S ohledem na doporučenou aplikaci je třeba dezinfekci provádět v době nepřítomnosti ostatních a poté zajistit i kvalitní větrání. Tato doba nejčastěji využívá pozdní večer nebo brzké ranní hodiny.


Pravidelný úklid také často doplňuje ruční dezinfekce dotykových ploch. Toto opatření platí nejen pro pracovní stoly, kliky a parapety, ale i kancelářskou techniku. Úklid se také soustřeďuje na vyšší kvalitu při čištění a dezinfekci společných toalet a sdílené kuchyňky. Doba potřebná k běžnému zajištění čistoty a úklidu pracoviště tak zabere i dvojnásobný čas než dříve.


Dejte zákazníkům jistotu

Kanceláře nebo provozy s relativně uzavřeným okruhem zaměstnanců mohou do velké míry spoléhat na vlastní síly i vzájemnou zodpovědnost. Seriózní přístup a dodržování opatření je hlavní zásadou a nejúčinnější prevencí. Jak se novým nárokům přizpůsobují provozovny restaurací, kavárny, bary nebo obchody?


Zde je třeba dodržet maximální pečlivost a obezřetnost. Skutečně se nevyplatí zanedbat jediné opatření. Provozovnou prochází počet zákazníků zvenčí, již na první pohled v nich interiér musí vyvolat pocit jistoty a bezpečí. Pečlivé setření podlah, pravidelné stírání prachu, čištění dotykových ploch dezinfekcí je pouhým základem. Dezinfekce pro ošetření rukou by měla být umístěna již u vchodu, aby ji měl zákazník možnost libovolně použít při příchodu i odchodu. Pokud prostor sdílí toalety, i ty musí být perfektně dezinfikovány a čištěny s větší frekvencí. Mimořádně důležité je také zajistit, aby obsluha a personál vždy maximálně dbali na vlastní úpravu a dobré vystupování.


Spolehněte se na profesionální služby – ušetříte čas i peníze

Zajistit celý provoz tak, aby perfektně splnil nároky na hygienickou čistotu může být náročným úkolem. Nemusíte však vyčlenit vlastní prostředky a trvale najmout osobu, která se bude úklidem zabývat. Velké provozovny, kancelářská centra i menší firmy mnohem lépe využijí služeb profesionální úklidovky. Nabízí velké výhody v časové flexibilitě. Vy si pouze určíte, který čas vám pro úklid i dezinfekci prostor vyhovuje. Dohodnete rozsah práce i použité prostředky a postupy. Velkou výhodou je možnost na vyžádání skloubit běžný úklid s hloubkovým čištěním. Za komplexní služby zaplatíte ve finále mnohem menší částku a nemusíte se bát dlouhodobých závazků.

Powered by Froala Editor

Udělejte si nezávaznou kalkulaci

Uvedená cena je pouze orientační. Pro více informací a potvrzení ceny a termínu vás budeme kontaktovat.
Děkujeme za poptávku našich služeb.

Velikost prostoru

Typ úklidu

Termín úklidu

1200 Kč
800 Kč
400 Kč
130 Kč
1500 Kč
1700 Kč
60 Kč
1500 Kč
1000 Kč
1300 Kč
400 Kč

Příplatky

Adresa úklidu

Slevový kód

  • Velikost prostoru: -
  • Typ úklidu: -
  • Termín úklidu: -
  • Cena za úklid: -
  • Vybrané doplňkové služby:

  • Doplňkové služby: -
  • Příplatek: -
  • Sleva:
  • Celkem sleva: -
  • Doprava: -
  • Celkem: -

Nezávazná poptávka - úklid kancelářských prostorů

Nezávazná poptávka - úklid bytových domů

Nezávazná poptávka - ostatní služby

Pokud máte zájem i o úklid - vypočítejte si rovnou cenu ve formuláři Domácnosti

Podívejte se, jak tvoříme čisté a útulné domovy!